2008-04-22 | 17:51:02

Hmm...

Tjyvvägde mig nyss här hemma (två gånger för att se om det blev samma resultat och det blev det) och resultatet visar -2,5 kg...
Tyvärr vågar jag inte lita på min våg då den visade helt fel sist - men det vore ju kul om den visade rätt. Nåja. Jag får bevis på torsdag!
Kirurgen sa ju att det var under 6 månader man skulle visa att man kunde gå ner, undrar om det löftet kommer att hållas? Jag menar, det blir sommar och då har han säkert semester... Jag räknar (tyvärr) med att bli kallad till möte under hösten... bara för att inte ha för höga förväntningar. Jag vet hur lätt besviken jag blir annars - och så länge som jag väntat på det här, så borde jag stå ut liiite till även om all väntan är skitlång egentligen.

Och även om vågen inte visar neråt på torsdag så vet jag att jag KAN gå ner i vikt, med mina tidigare resultat.

Nu: bloggkoll + kaffe.
2 Kommentarer
Emma:

Jag håller som sagt tummarna imorrn! Jag tror det kommer gå bra! Inte tror jag att din våg visar så mycket som 2.5 kg fel!

2008-04-23 | 12:13:20
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Karolina:

Emma: Jorå, den visade fel... inte helt fel, men fel.

2008-04-23 | 14:55:46
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)