2008-12-04 | 13:06:25

Ett brev från Polisen

hade kommit i brevlådan idag. Jag blev orolig, det var ju polisen som meddelade mig när pappa hade dött (inte via brev men ändå) så jag hann fantisera om allt möjligt otäckt medan jag öppnade brevet. men det visade sig att de hade hittat min cykel. Som blev stulen 2003 och nu vill de att jag ska hämta den på hittegodsavdelningen. jag undrar var den har varit fram tills nu och med vem och varför den hamnat hos polisen NU. jag får väl knata ner där någon dag och hämta den, skulle ju passa bra om den är hel då framhjulet på min nuvarande cykel är stulet, men man ska väl inte få upp sina förhoppningar för högt. Men det var en väldigt oväntad grej i allafall. Blir ju bra om man lyckas skrapa ihop cyklarna till i allafall en hel cykel så kan man ju cykla i vår och sommar sen, och därmed förbränna lite extra ännu mer!!!
3 Kommentarer
Lina:

Ha, lite komiskt ändå... men samtidigt otroligt underligt. Jag undrar ju som dig - var har den varit i alla år och med vem och varför dyker den upp NU?



Nåja. Bra att den kommer till sin rätta ägare och hoppas att du får en hel cykel! :)

2008-12-04 | 14:52:17
URL: http://linasliv.blogg.se/
Anna:

det är så konstigt

2008-12-05 | 11:40:15
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Cecilia:

Verkligen underligt. :S

2008-12-06 | 22:33:00
URL: http://heartsick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)