2008-12-15 | 10:15:55

Fick en tid

Imorgon har jag fått en tid på vårdcentralen. Det lät som att det satt långt inne, sköterskan (?) jag pratade med menade på att jag kanske inte sover tillräckligt bra på nätterna, och när jag sa att jag gör det och att jag dessutom verkligen försöker gå och lägga mig och gå upp ungefär samam tider varje dag så menade han att jag kanske inte gjorde det i tillräckligt hög utsträckning, men jag kan säga att jag aldrig haft så regelbundna sovanor som nu, jag längtar ju verkligen efter att få gå och läga mig på kvällen, så det är inte svårt att komma i säng, och på morgonen är det ju kaffedrickande med maken som gäller innan han går till jobbet elelr innan vi ska börja med helgernas fixande, så jag kommer upp också (för det mesta, jag skrev ju om hur jag försov mig häromdagen). men jag fick en tid i allafall imorgon efter lie tjatande så det ska bli skönt att äntligen ta tag i den här tröttheten och kanske bli lite piggare så att man orkar fira jul och skriva klart sin uppsats!
4 Kommentarer
Lina:

Konstig sköterska... men men, nu håller jag mina tummar för att du får hjälp! :)

2008-12-15 | 10:37:42
URL: http://linasliv.blogg.se/
Anna:

lät som att det var ont om tider så de försöker väl lösa det så gott de kan över telefon....eller så är det kanske många som ringer och är trötta just nu...: ) är jätteglad över att jag fick en tid i allafall, anars hade jag nog börjat gråta :D

2008-12-15 | 11:22:16
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/index.html
Ulrika:

Krylbo VC kanske ;-).

2008-12-16 | 07:04:24
URL: http://www.myskatt.com
Anna:

Ulrika: hihi, nej, jag rymmde från dalarna när jag var 20 :D

2008-12-16 | 09:35:47
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)