2008-12-31 | 00:55:18

Lösare kläder





Ska snart gå och lägga mig men ville bara skryta lite, prövade min brudklänning idag, har inte gjort det sen bröllopet i september förra året, och den satt mycket lösare. Då hade jag gördel under, men den satt jättelöst nu fastän jag inte ens hade gördeln.  någon gång hoppas jag att jag kan få sy in den och använda den igen, den är jättefin, ärmlös och grön, så den skulle gå att använda vid rätt tillfälle.

Prövade en svart kjol också som jag tänker ha på nyårsaftonen, men den var för stor, så jag får ta in den imorgon.

till den blir det en lilablåaktig blus jag köpte på Irland (som nog egentligen var lite för trång då men perfekt nu). Och så ska jag ha mitt fina armband (likadant som på bilden, från MsBijoux) jag fick av maken på julafton. Jag välkommnar verkligen ett nytt år, 2008 har varit ett hemskt jobbigt år , men jag tror och hoppas att 2009 blir bättre! Det som varit positivt med året är ju att jag tog tag i vikten. För jag sitter här, mycket smalare än förra nyår. Det ska jag tänka på när jag höjer glaset och skålar in nyår och ser mitt fina armband!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)