2008-01-26 | 21:24:29

knaskalas

Har slutat må illa, men fått tillbaka en del av halsontet istället :)

har blivit helt knäppt med maten idag. Fick världens konstigaste brunch vid lunchtid av min man, eller vad sägs om Blodpudding med lingonsylt (!), kaffe med mjölk, micrade korvbröd med tomatskivor i???? var inte det godaste jag ätit om man säger så, men vi hade itne små mycket hemma.

Sen blev det ingen mer mat förräns nu på kvällen, så därför kom ma hem vrålhungrig från affären och gav si direkt på snacksen utan sans och fason så jag har ätit , nötmix med torkade bär, skånepepparkakor med ost, 1 riskakas med smak och druckit juice till : /

och ingen motion har jag fått heller.

men imorgon så jobbar jag, så då blir det i allafall 4 timmar motion där.
2 Kommentarer
Karolina:

Blodpudding med lingonsylt åt jag som liten, så det var inte så märkligt - men korvbröd med tomatskivor lät lite väl skumt... haha! ;)

2008-01-26 | 21:27:51
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se
Anna:

haha, nej jag menar att det var en konstig blandning ihop med korvbröden och det första man äter när man nyss klivit upp blir blodpudding :D ja de där korvbröden vet jag inte varför de kom fram heller :D

2008-01-26 | 22:55:15
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)