2008-06-01 | 16:07:01

Inte bra alls

Den här helgen har varit ganska så kass när det gäller mat & så.
Festivalen i stan innebar mycket grillat (inte så fel, men det är ju tillbehören bbq pommes & såsen som är fel), glass, choklad, läsk och grymt god kinamat. Gott, gott och gott. Men också kalorier, fett och socker.
Jaja. Måndag imorgon = andra tag. :)

Mitt mål till den 4:e juni kan jag glömma (dels p.g.a. matintaget denna helg + PMS), men det gör inte så mycket. Jag ska eventuellt fundera ut ett nytt mål till den 16:e då det är vägning på riktigt. Det får bli kaos och knas ibland.

Nu ska jag sätta mig i skuggan och äta mjukglass... :)
2 Kommentarer
Emma:

Jag känner mig helt off vad gällande den här viktminskningen alltså. Redan innan resan var jag ju slö och nu känns det omöjligt. Vill bara äta massa godis och sånt hela tiden! Måste rycka upp mig och komma i fas igen



Mjukglass hade inte varit så dumt dock ;) Har inte ätit nån än i år!

2008-06-02 | 13:40:21
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Karolina:

Emma: Det är förvånansvärt LÄTT att bara skippa i allt och hamna i sina onda vanor - det blir som en drog som tar över ens hjärna totalt.

Jag har varit lite slö själv de senaste dagarna, men vad fasen, motivationen SKA (och måste!) komma tillbaka igen! Det bara ÄR så! :D

2008-06-03 | 06:16:25
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)