2008-03-10 | 21:38:36

utlovade uppdateringen

Glömde nästan bort den utlovade uppdateringen...

blev en bra dag matmässigt.

middagen bestod av omelett som jag gjort på ägg, vatten, en skvätt mjölk, några coctailtomater, sallad från salladsmixpåse 8ja i omeletten9 lite lättfalukorv, lite fetaost, några svarta oliver.

har på kvällen ätit ett äpple, druckit en kopp kaffe med baristamjölk (dagens utsvävning) och ätit en banan.

jag är ganska nöjd med min omstartsdag. har fått med både frukost lunch, middag och mellanmål! Hoppas att det bådar gott inför framtiden!

tog sista antibiotikan idag också, så jag hoppas att jag blir lite piggare nu. Tog järntest för nån vecka sen och det visade på bra järnvärden, så det är inte därför jag blivit trött.
1 Kommentarer
Cec:

Hyacinth kan sannerligen det här med pepptalk. :D Låna på ni. :)

2008-03-11 | 15:48:53
URL: http://heartsick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)