2008-11-22 | 13:20:44

Pimps and hoes; här kommer jag

Nu börjar det dra ihop sig till att sticka iväg. Ska ju som bekant på Pimps and hoes-fest idag. Jag hoppas att jag ska fixa det där med att äta och dricka på ett bra sätt. har sparat points i allafall. Men jag ska på middag hemma hos mamma imorgon också, så  det kan hända att jag under helgen övertrakasserar pointskontot i allafall. Det dumm amed att viktväktarveckan för mig börjar på en torsdag är att jag bara kan spara 8 points till helgen, hade den börjat på en måndag istället hade man kunnat spara 20 points. Å andra sidan så åt jag bra de andra dagarna i veckan ocskå, så om man hade fått föra över dem till nu vecka hade jag haft mer än 8 points. Skit samma, jag ska göra mitt bästa, men jag tänker ha kul också, hela kvällen ska inte försvinna i oroligt räknande. jag har planerat lite i förväg, det jag kunnat och resten får jag vä gå på sunt förnuft.

Är lite nervös också, känner ju bara en person på festen + att det kommer folk jag träfat någon enstaka gång kanske, men det ska bli kul att träffa lite nya människor också förstås.

nervös är också en känsla som kan leda till att jag överäter, så det blir väl kvällens utmaning, att intye äta av nervositet. inte dricka av nervositet heller, men det brukar inte vara något problem.
6 Kommentarer
Emma:

Du ska se att det blir skoj! :) Brukar vara nervöst att gå på fester där man knappt känner någon. Men det brukar lösa sig ändå ;)

2008-11-22 | 13:25:38
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Lina:

Åh, jag hoppas att ni får superskoj! :D

2008-11-22 | 14:16:36
URL: http://linasliv.blogg.se/
sandra:

Visst var det en toppenfest?!!!! Jag är så glad att du kom... Det var verkligen roligt att se dig.... och det får inte dröja så länge till nästa gång vi ses... även om det inte är fest på gång... Kram på dig!

2008-11-24 | 17:12:25
URL: http://zandienr7.bloggspace.se
Anna:

Sandra: ja det var jättekul! lyckat som 17!!! Tack för att jag fick komma.



Emma: ja det löste sig jättebra, alla var jättetrevliga.



Lina: Tack, det blev jättebra!

2008-11-24 | 17:45:20
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Cecilia:

Pimpfest hade jag verkligen velat gå på. Lätt att jag varit Lil Jon med pimpcup. :D

2008-11-25 | 02:04:38
URL: http://heartsick.blogg.se/
Anna:

Cecilia: :D

2008-11-26 | 00:38:07
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)