2008-11-29 | 20:32:53

Spanx

Förra året köpte karolina ett par spanx på internet, hon gick efter storlekskolumnen och allt, men kunde inte ha dem och sålde dem vidare till mig och jag kunde inte heller ha dem. idag när jag rensade ur min garderob (2 kassar fulla till myrorna är väl inte så illa rensat?), så hittade jag dem igen och tänkte att jag testar dem. Och kors i taket, jag kunde ha dem (!), de satt inte så skönt måste jag säga, men jag kunde ha dem, och jag tror att jag testade dem någon gång i sommras också, och fick dem inte ens över låren. Då blev man lite gladare. Nästa gång jag testar dem kanske de till och med sitter skönt, för nu får de stanna i min ödsliga garderob ett tag till. fast nu har jag fått lite ont i magen,  så de satt tight...men det spelar ingen roll för jag kunde ha dem!!!!
1 Kommentarer
Lina:

Åh, vad kul att du kunde ha dem! Spanx ska ju sitta tight men om man inte kan andas i dem eller inte sitta ordentligt så är dom nog för tighta. :/

Jag längtar tills jag går ner tillräckligt så att jag kan köpa nya spanx - jag vill åt hålla-in-effekten samtidigt som jag vill få en finare silhuett när jag har byxor...



Några kilon till så jävlar! :D

2008-11-30 | 08:34:44
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)