2008-11-13 | 13:52:55

Viktväktarvägning 2 13/11 2008

Viktväktarna:
start: 29/10 2008
Vägning nummer (sen start): 2
Viktminskning denna vecka (sen förra veckan): 2,6 kg!!!!!!
Viktminskning totalt sen viktväktarstart: 3,5 kg.
Viktminskning totalt sen bloggstart 1/1: 7,5 kg.
Nästa vägning: nästa veckas möte.

kommentar: jag vet inte vad som hände denna vecka...ett mirakel är väl vad man närmast kan kalla det...

ska man analysera så har jag varierat maten lite mer, och spridit ut pointsen mer under dagen... och i och för sig, jag har rört på mig mer, jobbade i fredags, passade en hund i måndags och har grejjat här hemma hela helgen med hylluppsättning etc, så det måste ju nästan vara det...men resultatet är ändå nästan för bra för att vara sant! Gjorde verkligen en halvrist Torsdag till en torsdag med guldkant.

fick en guldklisterstjärna i min medlemsbok, man får en sån för vart tredje kilo man går ner. och alla som känner mig vet vilken sucker jag är efter medlajer och priser och sånt, jag älskar at få belöningar och har saknat guldstjärnorna som fröken klistrade i ens skrivhäfte när man gjort rätt när man gick i lågstadiet. min nya stjärna ska jag spegla mig i herla veckan, det är bäst man njuter så länge det varar.
4 Kommentarer
Emma:

Härligt :) Bra jobbat!

2008-11-13 | 14:10:46
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Anna:

Tack, Emma!

2008-11-13 | 14:43:44
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Lina:

Åååhh, GRATTIS! Vad kul!

Jag ska genast uppdatera! :D

2008-11-13 | 17:46:46
URL: http://linasliv.blogg.se/
Anna:

tack, Lina!

2008-11-13 | 19:44:56
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)