2009-04-13 | 23:15:26

idag då...

jag klarade mig från suget när jag rymde ut med mina skolpapper :) var inte så soligt ute, men inte heller kallt så jag satt mitt bland alla barnfamiljer och turister och fick ordning på mina tankar. hann med ett trevligt telefonsamtal med T också innan jag gick in igen. nu efter har jag suttit och grejjet med uppsatsen, haft ett långt givande uppsatsamtal med min kompis Ingela och jag är inte färdig än. ska slita på allt vad jag kan i veckan och i helgen blir jag färdig. Ska ha en efterlängtad uppsatsfika med min kompis Irén på söndag också, är alltid bra att få feedback från flera håll. när nästa vecka inleds har jag skickat uppsatsen till min handledare igen, så det så!!!! Blir mycket slit, men det ska bli såååååå skönt när allt det här är över. om jag kommer igenom till opponering blir den av i början av juni...det skulle vara underbart. Den här uppsatsen har gett mig ångest i två år nu, tänk om den äntligen blir färdig... jag vågar fortfarande inte ta ut något i förskott...men när den väl blir klar kommer en jättetyngd att lyftas från mina axlar.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)