2009-02-17 | 11:52:20

PMS och humor

Det hände något igår. det kom ett PMS-monster och intog min kropp. jag som varit så stolt över att jag tvingat bort PMS.en med bra kost osv fick känna mig besegrad, åtminstone igår. Jag var såååååå aaaaaaaaaaaaaarg på allting och samtidigt så kunde jag och maken inte låta bli att skratta åt eländet, så varannan minut var jag fly förbannad och varannan gapskrattade vi... det är tur att man har humor och en under bar man med samma humor :D jag funderar på varför det kom en storm just igår, kanske beror det på att jag inte kunnat träna? tyvär har uppsatsen lett mig in i ett totalstilla liv, jag har knappt rört alls på påkarna överhuvudtaget, ska ta tag i det idag och gå en promenad bara för att. fast jag får erkänna att jag ändå fuskat in lite träning trots ond hals osv, jag har suttit på sängkanten med mina trkiloshantlar och gjort nåt slags armträningsprogram... snacka om att man är träningssugen. och så har jag förbandlats till miss svullen såklart, så det lär bli ett fett plus på vågen på torsdag. jag hatar den där känslan när man sväller upp och byxor och kjolar som var förstora dagen före 8eller tom samma morgon) helt plötsligt stramar i midjan. men jag ska hitta en lösning å det med!!!! när jag är färdig ,med uppsatsen ska jag plugga PMS-istället. /Anna
1 Kommentarer
Anna:

under bar???? ibland undrar jag om jag har en annan personlighet som rycker in och skriver när det är dags att blogga, för jag får det aldrig riktigt rätt :D

2009-02-17 | 13:10:23
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)