2009-01-23 | 00:31:51

Karin

I sökandet efter ett mail som har med min uppsats att göra kollade jag igenom en massa gamla mail som jag inte kände igen namnet på avsändaren på. Hittade då en länk till Karin som gjort en fin hemsida om sin vikt och sin Gastric bypass-operation. även om det är Lina och inte jag som ska opereras så tyckte jag att sidan var jätteintressant och det var roligt att se bilder på resultatet.

Börjar för övrigt bli jättetrött. har gett upp skrivandet och sorterar upp mitt material istället, det behövs ju också göras.


är sjukt jättestressad och orolig över att jag inte sk ahinna färdigt med uppsatsen i tid, men jag vet också att när jag väl är färdig så kommer jag känna en lättnad så enorm att den inte går att beskriva i ord, så det är bara att jobba på.

Någon som har några knep för hur man förgyller pluggningarna? jag kan ju inte sitta här vid datorn och äta godis...
1 Kommentarer
S a n n a:

SV: Javisst är den nostalgisk och söt! (^^,)

2009-01-23 | 20:52:27
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)