2009-03-30 | 09:39:03

Garderobsrensning

igår när Zandie åkt hem tog jag mig lite tid till att titta på Lotta på bråkmakargatan och rensa i garderoben under tiden. Det var nämligen så att jag fick problem med kläderna i lördags när vi var ute och svängde våra lurviga. De var nämligen lite förstora. Kjolen går fortfarande att använda, den hamnar längre och länre ner på höfterna, men är fortfarande inte alldeles för stor. Men mina leggings.... de var på väg att glida ner hela tiden, och tröjan jag hade på mig halkade runt å överkoppen, jag tyckte att hälften av mitt fansande blev "dra i kläderna så att de inte åker av"-dansen. På söndagen var mina enda passande jenas fortfarande blöta efter att ha blivit tvättade på lördagen så jag fick improvisera med min garderob och använde en kjol som det definitivt var sista gången jag använde, den var alldeles för stor. Så igår prövade jag igenom nästan alla kläde ri garderoben och packade undan de som var for stora. Vi får se vad jag ska göra med dem.
2 Kommentarer
Lina:

Sälj dem och tjäna nya pengar till nya kläder! :D

Eller skänk till loppis, second hand alt. "barnen i Afrika"-samlingar. :)

2009-03-30 | 11:07:10
URL: http://linasliv.blogg.se/
Anna:

ja barnen i afrika kan ju ha mina gamla kläder som tält :D

2009-03-30 | 12:27:23
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)