2009-03-17 | 00:22:39

Trötta tomma hjärna

Gick precis in i en vägg, kan inte skriva ett ord till på uppsatsen just nu, är helt tom i huvudet, ser inga samband, kan inte koppla ihop något, fattar inte vad jag läser...känns helt sjukt och konstigt. och stressande jobbigt för imorgon ska den in, jag hade tänkt att sitta hela natten och göra färdigt...men jag får gå upp tidigt imorgon istället och gå och lägga mig nu, för det här gåtr inte. Å snälla snälla snälla alla där ute, håll tummarna för mig hela dagen och kvällen och den lilla bit inpå natten jag har på mig imorgon, jag lär behöva det, det är sååååå nära nu, men ändå så långt borta och imorgon måste jag skriva färdigt några kapitel, fylla på med småfakta här och var, gå igenom stavning och flyt i texten, få uppsatsemallen att funka (har haft problem med diagram och citat), åka till biblioteket och titta i en bok och på något vis knyta ihop säcken för att se om den håller för granskning + mycket mer som jag kommer att komma på i sista minuten förstås :D jag räknar med inlämni ng vid tolvsnåret på natten...så imorgon kommer ni inte att se mig här i bloggen, jag måste springa upploppet till inlämning.

Magen har starffat mig hela dagen för helgens tokintag av kakor och chips, ond och sur och uppblåst har hon varit. men nu är det inga kalas på en bra stund för min del: SKÖNT!
4 Kommentarer
mammabecka:

Hahaha! Åh! Vad jag känner igen mig! Jobbigt läge att glömma bort varför man är arg ;)

2009-03-17 | 00:36:43
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Lina:

Jag håller mina tummar hela dagen, kvällen & natten!!!

2009-03-17 | 06:50:51
URL: http://linasliv.blogg.se/
Jenny:

Kämpa på! Hoppas det går bra. Får vi höra hur det gått sen?

2009-03-17 | 19:11:18
URL: http://www.krakelsprakel.blogspot.com
Anna:

tack för tummarna, jag blev lite försenad in med den, men hopaps att min handledare inte suttit och väntat halva natten utan sover gott. jag skriver mer imorgon.

2009-03-18 | 03:33:08
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)