2010-01-29 | 10:13:10

Brudklänning

idag ska jag göra något extra roligt föresten, idag ska jag få äran att följa med T när hon prövar brudklänning!!!!! ska bli spännande att se vad hon väljer, själv hade jag en olivgrön axelbandslös klänning när vi gifte oss jag och maken, och en brudbukett med vinröda rosor!


Det är ju synd att jag redan fött barnet när Ts bröllop går av stapeln, annars kanske man skulle ha haft chansen att ta på sig något i den här stilen :D bilden lånad från http://www.uglydress.com/pregpromdres.html

4 Kommentarer
Lina:

Haha, men vilken bedröööövlig klänning...!! :D

2010-01-29 | 10:18:50
URL: http://linasliv.blogg.se/
The Rese:

Det går inte att kommentera i det förra inlägget, så jag gör det här...



Gå in på google och sök på Tupler metoden, så kommer det upp massor med sidor. Gå in på den översta, då kommer du till en sida på familjeliv.

Man behöver inte ett dyrt bälte, det går lika bra med en korsett.. jag testade detta någon månad efter förlossningen och använde mitt foglossningsbälte.

2010-01-29 | 10:34:38
Anna:

lina: ja visst är den hemsk? finns fler hemska klänningar på ugly dresses, jättekul sida!



The Rese. tack det ska jag göra, och tack för mail med info. ska snart svara på ditt mail också.

2010-01-29 | 11:01:11
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Linda:

Sv: Jag märkte att magen blev lite mindre av bara en dag men jag slutade sen med "korsett" saken då den va rätt obekväm och så kunde jag inte sova med den. Man ska ju helst sova med den på. Men funkar gör det allt. Så jag tycker att du ska köpa en gördel och göra magövningarna efter förlossningen. :)

2010-01-30 | 20:35:52
URL: http://littledolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)