2010-03-08 | 10:25:21

illa

Mår riktigt illa idag, det är inte kul. Igår var maken sjuk och sängliggande, idag kände han sig lite bättre och gick till jobbet. Inatt har jag hela tiden drömt att det är dags, och gissa vilka konstiga smärtlindringsalternativ drömmen hittade på åt mig, eller vad sägs om att krama en kebabrulle?

jag hoppas att bebisen väntar lite tills både jag och maken känner oss friska i allafall : )

Skulle vara kul om bebisen föddes på beräknat datum, då fyller nämligen både min mamma och min moster år.

nu ska jag förska peta i mig lite välling i hopp om att slippa illamåendet. Behöver fixa en hel del  ärenden idag, om jag vill vara säker på att hinna innan det komemr en bebis (alltså jag vet ju inte när den tänker komma, så jag kan bara vara säker på att hinna något innan den komme rom jag gör det nu innan den kommer och inte skjuter upp det till senare)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)