2010-10-13 | 09:52:35

Äntligen


Det här inlägget skrev jag i förrgår, men då publicerades det aldrig, jag försökte publicera det igår och det stod att det snart skulle publiceras, men icka sa nicke, så nu försöker jag igen.

ÄNTLIGEN!!!!!!! ÄNTLIGEN har polisen fått fatt i våldtäktsjäveln, som jag har väntat på den här dagen. Ringde min mamma och jublade direkt som jag hörde nyheten.

Helgen var jättefin, redan i fredags dök de första gästerna upp, i lördags var det dop och kalas efter dopet, min mamma och bror med familj sov över här så vi fick lite extra umgåstid och det var jätteroligt att träffa alla gäster, många hade åkt väldigt långt för att vara med.

Har fortfarande ont i halsen, drygt! Tänker börja på viktväktarna inom en snar framtid, behöver fixa och planera lite först bara, och städa hemma, annars kan jag inte koncentrera mig.

är inne i en tröttperiod just nu, 7 månader av nätter där man varit vaken mycket börjar ta ut sin rätt, men i natt var jag bara uppe 1 gång!!!!! Firar!
1 Kommentarer
Lina:

Jag säger också äntligen!!! om att våldtäktsmannen är fast! Jäkla idiot... Nu ska fanskapet ha ett brutalt straff också!!

2010-10-15 | 09:50:32
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)