2010-09-28 | 20:45:32

Halsont i träningens spår

Förra veckan började jag på bodypump med T. Det var jätteroligt och jag hade träningsvärk flera dagar efteråt. Och så kom det som alltid händer när jag börjat träna, halsontet som bestämmer att man inte får träna. Imorgon had edet varit dags, men så kan jag inte, är jättesur, ledesn och frustrerad över det. Halsontet har blivit lite bättre under dagens lopp, men huvudet känns som att det är inlindat i bomull så...försöker få tid hos vc för att reda ut min hals, jag brukar kunna ha ont i flera flera veckor när det väl satt in (tror rekordet är två måander) och jag vill ju fortsätta träna nu när jag väl börjat och det känns kul. maken tog med dottern på promenad när han kom hem så att jag fick sova en stund ifred och hon fikc komma ut och få lite luft, stackarn fick vara inne hela dan med en trött mamma. Men motion får man inne också, hon kryper och försöker resa sig mot olika saker(!)så man jagar runt mest hela tiden, för hon kan resa sig, men inte stå, och när man kryper är det roligast att snabbt krypa dit man inte får vara, vassa kanter och sladdar lockar mycket. Håller tummarna för att förkylningen ska vara överblåst nästa vecka så att jag kan träna. Och på helgen så ska vi ha dop för dottern så det är lite att stå i.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)