2011-02-09 | 06:39:12

Dille på fil!

↑ Och inte vilken fil som helst...
A-fil ska det vara. Jag är uppväxt med denna, mina föräldrar har ätit den i perioder och jag har alltid själv tyckt att den är god och inbillar mig att den även är bra för magen. Om det är sant eller inte orkar jag inte spekulera vidare i nu. Nu var poängen att säga att jag har fått dille på fil och äter inget annat till frukost, tror jag har ätit fil i snart två veckor och inte tröttnat. Det är fil med Special K Red Berries, Risentas müslimix, socker, kanel & socker, banan + socker, banan + kanel & socker, banan + kanel & socker + färska blåbär... Det är ju så gott!
Men vänta bara, snart kommer jag totaltröttna och då äter jag något i två veckor istället. Konstigt hur man funkar!
1 Kommentarer
Nathali Asnice:

Fil och flingor/musli är ju sjukt gott, förstår dig :D

2011-02-09 | 06:59:35
URL: http://nathalihc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)