2008-02-04 | 19:43:52

Nja...

...helgen som gått har matmässigt varit riktigt dålig.
Sugen har varit alltför stora och jag har inte kunnat motstå frestelser - men nu vet jag vad det beror på: pms.
Detta djävulska helvete!
I skrivande stund längtar jag nåt så inåt helvete efter grillat kött (och jag gillar inte ens grillat kött, bara grillad fläskfilé och något mer kött jag inte minns namnet på) och lakrits! Fan alltså.
Hemma har jag rester från en pastaomelett, grillkorv och torkade aprikoser. Känns sådär.

Idag har det gått mycket bättre matmässigt men motionsmässigt gick det inte så bra.
Det blev en ½ promenad, med tanke på blåisen så ville jag inte riskera mina ben, armar eller ansikte... men hellre en liten promenad än ingen alls.

Nu: skriva klart inköpslista till IKEA!
2 Kommentarer
Emma:

Mmmm saltlakrits... *drgl*

2008-02-04 | 23:11:56
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Karolina:

Emma: Jaaaaa... :(

2008-02-05 | 06:11:57
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)