2009-04-01 | 18:33:57

Nytt & gammalt

Rensade ur lite hemma idag bland skor och jackor. Herregud. Jag har sommarskor men inga vårskor, och till hösten och vintern behöver jag (minst) en ny jacka och nya skor. Någon som vill sponsra, haha?
Förhoppningsvis hinner mina vader bli normaltjocka (...) till hösten/vintern så att jag kan skaffa mig ett par stövlar. Som jag längtar!!!
Fick ihop en stor kasse till insamling vilket känns skönt.
Ska ta mig igenom garderoberna en annan dag, orkade inte idag. Rensade förvisso för inte så längesen men jag tror mig nog kunna hitta lite till att ge bort eller sälja.

Träffade min söta granne (inte puckot) i trappen igår, hon frågade hur jag mådde och så sa hon att det syntes att jag hade gått ner i vikt! Kul!
Annars är det inte så många som säger något, å andra sidan träffar jag inte så mycket folk heller. Och sen har jag ju faktiskt en hel del kvar att bli av med så det är ju inte en så stor skillnad, egentligen - även om 23 kg är förbannat mycket rent viktmässigt.

Nu: dricka vatten!
2 Kommentarer
Emmas Form - vägen mot en mer vältränad kropp:

Jag vill ha BILDER!! ;)

2009-04-02 | 19:45:38
URL: http://emmasform.blogg.se/
Lina:

Emma: Snart så... kanske... haha :)

2009-04-02 | 21:40:37
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)