2008-01-08 | 16:27:43

Glömde ju...

att rapportera att promenaden idag tog ca 30 minuter!


Nä nu får jag sluta skriva, hoppas att Karolina går in och skriver några inlägg så att det uppväger min kaffesvada (de som känenr mig vet att jag påverkas MYCKET av kaffe, det ger mig en förmåga att tänka 120 tankar och hålla tre meningar igång samtidigt, och jag får även ett stort behov av att göra det också, tog mig en kopp medan jag talade med en kompis i telefon tidigare idag). Nu ska jag äta mellanmåloch sen ska jag och min man till banken (låter väl otroligt vuxet och välordnat?).

Kan passa på att berätta om hur dagen ser ut matmässigt också, eftersom jag tänkte ransonera inläggen här resten av dagen.

Fruost: Fullkornsvälling med lite russin,kanel, äpple
Lunch: Fullkornsbröd, tonfisk i sötsursås, sallad, apelsin
Middag: Kommer att bli bakad potatis med röra av skinka/keso/lök, sallad
mellanmål: kaffe med minimjölk, vet inte vilket mellanmål jag tar än, blir nog kanske en knäckesmörgås eftersom jag måste hålla rätt länge.
Kväll: Te och ev nån frukt eller grönsak
1 Kommentarer
Karolina:

Hihi, jag tycker det är roligt att du skriver ofta! Förhoppningsvis gör det också att vi får fler besökare. :)
Jag ska nog blogga lite senare, annars imorgon.
Men nu - maila dig. :)

2008-01-08 | 18:40:07
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)