2009-06-26 | 21:20:53

En underbar vanlig dag

Vad gjorde ni andra kl 3.45 inatt? själv gick jag upp, åt frukost och trampade iväg till jobbet, jobbade sedan till kl 14, stack till gymmet med T, cyklade hem och slocknade, åt middag och fick en fantastiskt fin coachning angånde cv av min kompis som jobbar på arbetsförmedlingen. Känns som att jag fått väldigt mycket gjort och som att jag tagit nya tag och påbörjat kapitlet jag vill kalla  "Fram till 8 augusti" (om ni minns så ska jag ju på bröllop då och vill känna mig lite fin. Cyklandet gick förvånansvärt bra och det var riktigt roligt faktiskt, så det ska jag verkligen fortsätta med, kommer att börja 5 mycket framöver så då har man ju chansen,  när jag jobbar kväll vill jag inte cykla, då vill jag bli hämtad av min riddare i blå bil och färdas tryggt förbi alla mördare och våldtäktsmän och rånare som jag inbillar mig lurar därute i mörkret. Talade med T om lite cykelutflykter också, så jag hoppas att vi ska få till det. maken har också skaffat sig en så det blir förhoppningsvis lite utflyktande tillsammans med honom också framöver. Vi har dessutom ett mål att klara av 20 gemensamma träningspass här under sommaren han och jag, men har inte börjat beta av dem ännu, så det är väl så dags. Tennis står bland annat på listan. Nu är jag på gång igen! Tänk vilken skillnad det kan vara dag till dag hur man mår!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)