2009-05-26 | 16:35:08

kickoff igår

igår hade jag och T vår kickoff inför henens bröllopsträning och jag inför nya träningskomigånget. vi hade rasande trevligt och började med att luncha på stan, för att sen shoppa lite, efter det åkte vi och köpte jord och sen åkte vi ut till hennes fina hus på landet och vv-grillade korv, skrattade och pratade.t har en egen boxsäck uppsatt i ett rum. jag är sååååå avundsjuk. tänk att kunna gå och boxa på säcken när man vill. Lyxigt. Hon och hennes blivande make har även en trädgård där de kan gräva och yxa sönder rötter och sånt, snacka om hemmagym, fick ett mms tidgare idag där T visade att hon ägnade sig åt stubbing, dvs gräva upp stubbar. jag tycker att hon borde börja ta betalt från stadsbor som vill komma ut i friska luften och få starka kroppar, hon kan leda stubbinggrupper och få en extra inkomst samtidigt som hon får fint i trädgården. Själv kan jag börkja leda cleaninggrupper på min arbetsplats, väcka folk i gryningen coh så får de städa det jag ska städa medan jag står och skriker åt dem att städa hårdare och sträcka sig längre. Ska nog ta upp det med chefen som förslag på aktivitet inför högsäsongen :D
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)