2009-05-12 | 14:11:15

Snart: vårruset

Nu är det inte långt kvar till årets träningshöjdpunkt. VÅRRUSET! på Torsdag är det dags, och jag längtar! i år är jag anmäld via jobbet och ingår i något lag där, men mitt egentliga vårrusetlag består av min ständiga vårrusetpartner Jenny som jag kännt i runt 20 år (och var siamesisk tvilling med under hela högstadiet, vi såg inte ett dugg lika ut, men vi satt ihop via våra hjärnor) och vårrusat med nu varje år sedan 2003 och min träningspartner T som jag träffade på jobbet förrförra året, men blev riktig kompis med förra sommaren. Dessa är två av mina bästa peppisar och det ska bli så jävla kul att rusa runt i örebro!!!! Vårt mål var ju att jogga hela vägen, jag vet inte hur det blir med det för min del, men jag lovar att jag tänker göra mitt allra bästa och yttersta!!!!

vårruset är som en helig dag för mig, jag skulle hellre jobba på Julafton än missa vårruset. 8Som tur är så behövde jag inte jobba någon av dagarna, har ju snälla chefer så...)

nu ska jag dricka kaffe och sen är det dags att städa lite inför Jennys ankomst under uppsatskrivandet har hemmet förfallit något :D

t och jag funderar på att delta i Tjejmilen längre fram i somamr, någon som vet om det är ett roligt lopp?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)