2010-02-16 | 11:53:22

Städa, Sandra, barnvagn, tipp?

I dag städar jag, diskar och ska snart dammsuga och torka golven, jäklar vad skitigt det blir jämt i hallen, man drar alltid med sig något in. Sen om några timmar så kommer min kompis Sandra hit, det blir belöningen efter städningen, nu var det ett bra tag sen vi sågs, har saknat henne. Idag så händer en annan rolig sak också: vi ska hämta barnvagnen! En Emmaljunga City cross som vi köpt liggdel till. Ser verkligen fram emot att få köra runt med den. såg igår i en tidning att det finns en slags stegräknare fast för barnvagnar, som mäter distans och sånt på hur långt man har gått, en sån skulle jag vilja ha, då skulle jag sätta ett mål för hur långt barnvagnen ska gå innan årets slut elelr något sånt, skulle vat kul i motionssyfte. men jag har ju min stegräknare (någonstans, vet dock inte var) så jag kan ju sätta något mål ändå. nu ska jag sluta slöa och fortsätta med städningen, det går långsamt att städa när man har foglossning, och vissa saker får man lämna för att de gör för ont. eller för att man inte orkar stå böjd hur länge som helst med magen :D Hoppas vi hinenr förbi tippen en sväng idag också, har samlat ihop lite grejjer som vi inte behöver och som är i för dåligt skick för att skänkas, ser i så fall speciellt fram emot att få stå vid proslinscontainern och kasta kantstötta tallrikar, ett nöje alla borde unna sig då och då :D
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)