2010-03-10 | 23:51:29

sammandragningar

Tredje kvällen i rad nu som jag har massor av sammandragningar, de är korta och gör inte särskilt ont men kommer ofta, kan det vara ett tecken på att det snart är dags tro? eller kommer jag att sitta här i 2-3 veckor till med samma sak?

Roade mig med att klocka lite på värktimer.se, väldigt oregelbundet, men kan livmodern öva sig inför förlossningen så kan väl jag det också!!!! passar på att profylaxandas under tiden med, vi är ett bra övningsteam min livmoder och jag :D

nu är det dags för kvälls-te till halsen och sen ska jag gå och lägga mig och försöka sova, ska bli intressant att se om det går, blir det lika som i natt så får jag väl helt enekelt acceptera det och ligga och vila lite eler läsa en bok eller nåt.
1 Kommentarer
The Rese:

Du VET när det är dags!!



Vi åkte in den 24e men det va falskt alarm. Sen den 25e på morgonen var det ingen tvekan, jag kände verkligen skillnaden från morgonen innan.. så är du osäker så är det inte dags.

2010-03-11 | 11:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)