2011-03-04 | 18:46:47

Magsjuka

Vi är magsjuka här hemma, dottern har under dagen idag blivit bättre efter att ha varit sjuk sen tisdags kväll, jag blev sjuk igår och blev sämre idag under dagen men just nu är det ganska stabilt faktiskt så kanske börjar jag bli bättre? Mot bättre vetande skickade jag ändå iväg maken till jobbet imorse oh tog alltså själv hand om dottern samtidigts om jag skulle ta hand om mig själv...och det gick sådär, vid lunchtid fick jag ringa och be honom komma hem igen. Är så ledsen över det här för vi hade en rolig helg att se fram emot, vi skulle fira dotterns kommande 1 årsdag i min födelsestad med min mamma, bror, brorsans sambo och min fina fina brorson och så hade vi dottern inbokad hos en fotograf på lördag. Har inte träffat min mamma sen i julas och brorsan och de var det ännu längre sedan vi såg så jag hade verkligen glatt mig. så är det.
3 Kommentarer
Lina:

Åh nej :(

Usch, så tråkigt. Mina grannar (en barnfamilj med en son i er dotters ålder) har magsjuka just nu... inte roligt. Lider med er och hoppas på snabb bättring! Ni får fira extra tillsammans när ni väl får träffas sen, slå på lite extra kanske? :)



Krya på er-kramar!

2011-03-04 | 19:32:29
URL: http://linasliv.blogg.se/
Therese:

Det är så typiskt att man blir sjuk, när man planerat nåt... Vi har också varit dåliga (Jag och V) men är bättre nu peppar peppar

2011-03-06 | 06:45:07
URL: http://thereselilla.blogg.se/
Camilla:

Mmm!! Dom där jordgubbarna skulle jag vilja ha!



Men matdagen såg ju bra it :)

2011-04-01 | 22:00:36
URL: http://matiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)