2010-02-12 | 10:17:06

Romantisk kväll med maken, Tomas och Rolf

Vi firade alla hjärtansdag lite tidigare i år, nämligen igår. Först belv det romantisk middag på en av våra favoritrestauranger: IKEA-restaurangen 8vi var där och köpte spjälsängstillbehör), och sen gick vi på teatern och såg en hysteriskt rolig show med Tomas Petterson. han firade 20 år som stand up-komiker och showen kretsade kring dessa 20 år och han körde material från de 20 åren så en del blev favorit i repris och en del hade jag inte hört förut. Hursomhelst så var han i allafall jätterolig, jag skrattade så jag fuick ont i magen och han fick stående ovationer av publiken på slutet. I pausen skulle vi fika men jag var inte sugen och tur var väl det, för maken fick betala 65 spänn för en kaffe och en mazarin....kvällen avslutades med att vi såg färdigt på en wallanderfilm vi börjat se häromdagen, med min favorit-wallander Rolf Lassgård.



Bland annat så körde han till min stora förtjusning detta om sport:





1 Kommentarer
Hanna Westman:

sv: tack så jätte mkt! Grymt att ni gått ner så i vikt!

2010-02-12 | 22:56:12
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)