2012-12-20 | 09:48:16

Vägning 20/12

 
Vikt idag: 64.5 kg
Viktminskning: -
Målvikt: 60 kg
 
Plus minus noll på denna vägning. Jag har "tjuvvägt" mig några gånger fram till dagens vägning och då har resultaten varit av varierande karaktär. Har inte ansträngt mig så mycket denna gång heller för att få ett minus på vågen, men det har haft sina anledningar. Stress, sömnproblem, slarv med måltider etc. Sånt påverkar mig mycket så jag trodde på ett stort plus, men tydligen inte.
 
Nu väntar jul & nyår med allt vad det innebär. Mat och dryck i stora lass!
Nästa vägning ska jag försöka klämma in någon gång under vecka 2 eller 3.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)