2008-07-18 | 13:14:36

Anna har vägt sig....

Och resultatet är

Sen förra vägningen 24/6:  Minus TRE Kilo

Sen 1/1-08: Minus 7,4 Kg (jag tror att jag räknade lite fle förut på några hekto och rätt ska vara rätt :) )

Men någon storlek vet jag inte om jag gått ner, däremot sitter kläderna märkbart lösare och min man kommenterade idag att mina ben blivit "mindre" (jag fattade inte först, jag trodde att han menade att jag blivit kortare och bestred möjligheten i det :D ).  Det är ju två veckor kvar tills min GI-månad börjar så det kanske hinner bli lite mer neråt? vi får se. Helgen kan dock innehålla en del mat av det onyttigare slaget, men jag ska försöka hålla det hela på en lagom nivå... : D
2 Kommentarer
Emma:

Duktig! =) Storleksminskningen är ju så olika på olika personer. Jag var så less i början att jag inte gick ner i storlekar även fast jag gått ner jättemycket i vikt. Men så kom jag på att mycket av mina kläder är stretch :P Hänger ju med en bit! Ganska bra ändå, blir ju dyrt om man ska handla nya kläder hela tiden!



Tur man har arbetskläder på jobbet iaf, så slipper man bekymmra sig om att vara snygg där iaf! =)

2008-07-18 | 14:34:02
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Lina:

Superduktigt!!!

Jag har ju märkt lite med vissa kläder att jag kan gå ner i storlek, medan vissa plagg fortfarande kräver samma storlek. Men Emma har rätt i det här med stretch, tänkte inte på det först. :)



Kram! :)

2008-07-19 | 07:49:39
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)