2008-06-25 | 23:06:14

VIKTIG Anna

föresten...

så karolina,du får justera vikten på mig igen för jag hade gått upp 4 snabbmatshekto, så min hitillsa viktminskning sen 1/1 har varit 4,6 kg. men jag kommer igen.


Mätte inte bara vikten utan även fett och muskelprocent och det var inte så kul. jag har en våg med fettprocentmätning, för den som inte har det kan man tydligen räkna ut det här, har inte testat.

Gör här en minnesanteckning

Datum: 25/6-08:

Vikt: X4,6 (tro inte att ni får veta än)

Fett%: 37,8 (för kvinnor bör den ligga mellan 20 och 30 % så ett delmål måste bli att sänka procenten)

Muskel%: 34,1 (vet inte vad man bör ligga på där, men min dröm är ju att vara lika stark som hulken så det är väl bara att höja :D)
2 Kommentarer
Lina:

Jag ska ändra, och jag vet att du kommer igen! :)

2008-06-26 | 06:15:41
URL: http://linasliv.blogg.se/
Anna:

Tack!



Jag minns att du frågade vad vågen kostade tidigare, och det kommer jag inte ihåg såklart, ska kolla upp det.

2008-06-26 | 11:50:07
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)