2009-05-31 | 11:41:27

Avrättning

Håller som bäst på att förbereda mig inför uppsatsventilering imorgon, orkar inte vara nervös än, men jag vet att jag imorgon strax innan jag ska gå in och eventuellt på vägen dit kommer att ha riktig ångest, det blir så för mig, jag kan känna mig ganska säker tils det är dags och då känns det som att jag är på väg till min egen avrättning. har accepterat att jag fungerar så, jag vet ändå att jag när det väl gäller kan tala för mig och att det kommer att känns som en stor lättnad efteråt, men innan så känns det ändå som att jag är på väg till giljotinen, så är det bara. Ibland känns det ändå bra att gå in i situationer när man blir sådär ångestfylld och rädd innan, som att utmana sig själv och se att man faktiskt behärskar sig. jag har tidigare spelat teater och då kände jag också såhär, tills jag sa min första replik, då släppte det alltid, så det är väl någon form av svenskräck antar jag.
2 Kommentarer
Lina:

Hoppas att det går bra imorgon! :)

2009-05-31 | 15:43:46
URL: http://linasliv.blogg.se/
Anna:

tack

2009-06-01 | 05:29:20
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)