2010-02-03 | 14:39:27

Here comes the sun

har precis kommit hem efter lunch med T och känner mig betydligt gladare än innan :D Är även glad över att jag fick hem ett paket från en auktion jag vann på tradera häromdagen med ett par gula sprkbyxor som kommer från ett gammalt lager, vet inte hur gamla de är men de påminenr om byxor jag hade som barn så från 80-talet kanske och helt oanvända jättefina! Skönt att humöret vände, hoppas jag kan hålla mig lite glad nu också :D







Den här låten älskar jag och bebisen verkar också gilla den, sparkar och har sig när den kommer på : )(och det passar ju bra, för bebisen är vår sol som började lysa efter att vi haft en lång och jobbig "vinter" med all sorg och så. Det här är min gladlåt och min tröstlåt och bebisens låt!!!!
2 Kommentarer
Lina:

Härligt att humöret höjdes!! :)

2010-02-03 | 15:29:10
URL: http://linasliv.blogg.se/
Anna:

Lina: ja det var jätteskönt, för jag var verkligen ursur innan, fick höra av maken att jag skickade mördarblickar på morgonen och då hade han intre ens gjort något som jag kunde irritera mig på :D

2010-02-03 | 15:48:13
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)