2011-01-05 | 11:55:00

Nuvarande vikt

Hoppsan sa!

Jag har inte vägt mig så mycket den sista tiden men imorse tänkte jag att det är lika bra att väga mig om jag ändå uppdaterar bloggen samtidigt. Kul att ha lite koll också och se om det händer något. Och det gör det ju! Jag anar att det är vätska som åker ur kroppen eftersom jag nyligen haft mens... Har inte direkt gjort något speciellt för att gå ner i vikt, snarare borde jag gått upp då jag senaste tiden ätit en del godsaker, erhm.

Hur som helst.

Sist jag vägde mig var den 8/12 och då stod vågen på 67 kg. Då spräckte jag minus -70 kg... Det är ca 1 månad sen och nu visar vågen 63 kg. Shit alltså. Det är minus 4 kg på inte ens en månad... Och allt som allt har jag gått ner 74.1 kg! G A L E T. Och lika galet är det att jag under en dag kan lägga på mig mellan 1-3 kg beroende på vad jag gör. Svullnaden efter operationen är rätt intressant ibland...

Tjohej!
3 Kommentarer
Pernilla Be:

Helt enormt mycket! Stort grattis! Dags för jämvikt nu?



mvh//pernilla be

2011-01-05 | 14:37:51
URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/
Therese:

Oj hjälp... :)

2011-01-05 | 18:36:56
URL: http://thereselilla.blogg.se/
Anna:

1 kg från min målvikt minsann, ska titta på denne bild som motivation : )

2011-01-05 | 22:34:04
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)