2009-09-30 | 18:05:35

Wiiiiiiiii, 30-årsdag och karatebebis

har testat vårt wii nu och det är verkligen roligt. med spelet följde ett bodytest där de baserat på ens ålder, längd, vikt och några tester gav en wii-ålder, och min blev 30 år, 3 år äldre än jag är alltså, det ska jag öva bort. På vikten blev jag fet, men det är ju inte så konstigt när jag är gravid, så den delen struntar jag i. Verkar som att jag gått upp lite också, men det är nog mycket semestervikt, jag och maken var på en semesteresa till sundsvall i veckan och helgen. Vi körde lite olika spel och blev riktigt anfådda, så man får verkligen träning ju. Efter step-up-spelet TROR jag att jag kände en spark från min lilla bebis. Det är så svårt att avgöra det där, men jag tycker ibalnd att jag känner hur någon fladdrar runt därinne, speciellt på kvällarna när jag ska sova.
2 Kommentarer
Lina:

Hihi, vad häftigt att få känna bebisens sparkar! :)

2009-09-30 | 19:08:58
URL: http://linasliv.blogg.se/
Anna:

ja om det är det, jag blir lika osäker varje gång och bortförklarar det med gaser : ) ska bli kul när man verkligen vet att det är bebissparkar och inte köttbullar som känns : )

2009-10-05 | 13:29:33
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi tog ett gemensamt VIKTigt beslut, att gå ner i vikt för att sedan hålla vikten, men har olika sätt att uppnå målet.

Anna använder sig av ViktVäktarnas program som bas.
Lina genomgick en GBP den 10/2 -09.



Båda har sedan bloggens start 1/1 -08 gjort en viktresa nedåt. Under sommaren -09 blev Anna gravid och fick pausa sin nedåtresa. Under graviditeten gick hon upp 21 kg och efter förlossningen i mars -10 är vikten återigen på väg neråt. Linas vikt tickade stadigt nedåt efter operationen. 11/9 -10 nådde hon sin målvikt, och fokus ligger nu på att hålla vikten. Den 24/11 -10 genomgick Lina en bukplastik.



Vi bloggar om viktens mot - och medgångar, om livet i stort, motion, mat & recept, tankar & känslor.

bloglovin
Start: 1/1 2008
Anna:
BMI:

Start: 1/1 2008
Lina: -72,6 kg (-74,1 kg)
BMI: 23.6 (23.1)